Hjemmesydd Playsuit til meg.

Jeg var i byen her om dagen, kikket etter litt sommerting til jentene og meg selv, så vurderte jeg om jeg skulle kikke i noen klesbutikker etter noen nye sommerplagg, men innså fort at det kom til å bli stressende og lite gøy med to toåringer på slep som allerede var litt lei. 

I går kom BT hjem fra jobb til “vanlig tid”, altså fire som er tiden han egentlig skal være ferdig, men som heller hører til sjeldenhetene 🙂 Etter middagen kjørte jeg litt for fort bort til stoff&stil og hadde 20 minutter på meg til å handle stoff. Jeg kan helt sikkert gå i den butikken i godt over en time til det vanlige, så jeg løp nærmest rundt i lokalet og rasket med meg noen fine stoffer. 

Jeg var hjemme igjen til leggetid for de to små, og tok en tur i stallen. Kl 20 reiste BT i et møte, så da fant jeg en perfekt anledning til å sy litt til meg selv. Wihuu. Det er bare så syyykt gøy. Jeg ble sittende å kikke litt på pinterest og fant ut at jeg ville sy meg en playsuit, for disse synes jeg er nydelige! 

Toppen tegnet jeg på frihånd, og shortsen tegnet jeg etter et gammel buksemønster jeg hadde liggende som jeg har tegnet tidligere. Kl 22:30 var jumpsuiten ferdig. Det er kanskje da jeg burde lagt meg, men jeg hadde det alt for gøy med symaskinene mine, så jeg satte igang med enda et plagg, som jeg ble ferdig med klokken 00:30.

(STOFFET ER FRA STOFF&STIL, MEN DET LIGGER IKKE PÅ NETTSIDEN) 

Min herlige nabo fikk knipset noen bilder av meg, og det andre plagget kommer senere i et nytt innlegg. Om du er veldig nysgjerrig ligger det bilde ute på min story på Snapchat. Jeg har nemlig bestemt meg for å åpne kontoen til dere, etter mange spørsmål om dette 🙂

 

39 kommentarer

Siste innlegg