Rabattkode på sett med trillekoffer og ryggsekk!

// Reklame //

I dag børstet jeg støv av koffertene til jentene. Dere husker kanskje disse nydlighetene? Jentene fikk hver sin koffert og ryggsekk i ettårsgave fra mormor og besteLars. Jeg synes denne serien er det søsteste! Jentene er helt enig, med en gang de ser trillekoffertene og sekkene sine blir de i hundre og de kan gå rundt med sekken på ryggen i en evighet! Haha. 

Nå som de endelig er store nok til å trille rundt på koffertene, så ble det nok av runder i gårsplassen med de også. Det så ut som de to skulle på langtur alene der de suset rundt, stolte som haner. 

Jeg kan ikke si jeg gledet meg noe mindre til ferie da jeg fant frem koffertene til jentene. I morgen er det alt bare to uker til vi ligger å plasker i et varmt basseng i Tyrkia!

Gunnen til at jeg viser frem koffertene litt før avmars er fordi jeg har fått en rabattkode å dele med dere fra BuyHelse. Jeg er vel ikke alene om å digge disse ubersøte koffertene?? Og da er det jo supert at de som skal på ferie kan få en fin rabatt på kofferten med sekk før ferien har begynt. 

Merket er Cuties og Pals. Trillekoffertene, samt ryggsekkene kommer i en rekke morsome og fargerike dyr, se modellene HER

Begge deler er høyglansert og har et hardt skall som gir beskyttelse. Samtidig veier de nærmest ingenting som gjør at barna lett kan hjelpe til med bagasjen selv. 

Vi har hatt stor glede av disse koffertene og sekkene, min søster har også samme merket i andre motiv til sine to barn, og alle synes disse må være tidenes kuleste kofferter/sekker. Vi pakker alltid i disse selv når jentene skal på en helgeovernatting hos besteforeldre. Jentene elsker dem og det er så mye ettere å ha oversikt i en koffet du kan brette helt ut som i en bag du må grave i. 

Rabattkoden: Stinetrill 

Gir 100,- avslag på settet når du kjøper både trillekoffert og ryggsekk.

Ha en nyyydelig sommerdag! 

9 kommentarer
    1. Så utrolig søte! Jeg skjønner godt at barna vil leke med de fine koffertene 🙂 Mine to har hver sin samsonite barnekoffert: en krokodille og en skilpadde 🙂 det er så greit for da vil eldstemann trille kofferten sin på flyplassen så har han noe å gjøre på sånn at han ikke stikker av 😉

    2. Trillekofferter er supre. Lillemor har en hun også, men jeg husker ikke hvilket merke det er. Den er übersøt iallefall!
      Vi reiser til Tyrkia om 3 uker, og jeg gleder meg!! Vi reiser til Side, hvor reiser dere?

    3. Hei, så søte sekker! Lurte bare på om de har hver sin fast elle rom de deler på de?😊 blir det noe krangling siden de er ulike? Det er så gøy å vite siden de er tvillinger å som du har sagdt før vil de alltid ha likt!🙈

    4. Hei! Har de hver sin koffert de bruker fast , eller tar de bare en? Krangler de om hvem som skal ha hvem, å hva gjorde at du valgte forskjellige?

    5. Nora: Nei, så lenge de er “likt” men ulikt så er det stort sett greit. Altså er det en morsom koffert for begge, så da krangler de ikke, men er veldig opptatt av hvem som er hvem sin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg