Varmer opp til FERIE!!

Nå tikker klokken så fort mot ferieturen vår. En god del pakking gjennstår, for jeg er ikke akkurat tidlig ute med ting. Det er slik det blir når jeg finner ut at jeg skal sy diverse plagg til jentene. Men nå har strykejernet gått varmt en stund, og koffertene står klare. 

Jeg er så spent at jeg holder på å dø! Vi skal reise 03:30 hjemmefra i natt, så jeg må si jeg er meeeget spent på hvordan syvsoverene kommer til å takle det. Det er ikke bare slik at de liker å sove lenge, de trenger det også! 

Nettbrett loader filmer på spreng og jeg skal en liten tur ut å kjøpe noen nye bøker og tegneblokker til jentene. Alt for å prøve å få en hyggelig flytur for oss, og ikke minst alle andre rundt i flyet 🙂 

V


De ubersøte Wheat kjolene er sponset fra familiebutikken

Ønsker dere alle en FANTASTISK sommerferie, så ses vi igjen når jeg er på plass med mr. Mac i Tyrkia 😀 

 

20 kommentarer

Siste innlegg