Snik titt :)

God kveld der hjemme! 

I dag har vi kost oss verre en verst, nok en dag 😀 Jeg skal fortelle litt mer om det å ha med tvillinger på tur i morgen, og nå skal jeg gi dere en liten smakebit på en liten lekestund med kameraet vi hadde i kveld før middagen. Jeg har nemlig hatt en lite samarbeidsvillig mac i dag, så nå har jeg holdt på å fikse data i en time og kjenner jeg er nødt til å bruke tiden på noe litt annen enn å være asosial foran skjermen. 

Se på disse to divaene over da 😀 Søte som sukker i nye hjemmesydde kjoler. 

Fineste Lena, kunne ikke klart meg på tur uten deg! 

Prøver å starte dagen tidlig i morgen, så jeg får jobbet litt før frokost 😀 

Ses da! Ha en fin fin kveld. <3

17 kommentarer
    1. Hei! Hva jobber du med? Siden du kan jobbe når du er på ferie 🙂
      Og hvor lenge skal dere være der?
      Så skjønne jenter du har, og du er selv veldig pen 🙂 ha en fin ferie!

    2. Å! Så nydelige kjoler jentene har fått seg! Håper du legger ut oppskrift, for denne kjolen vil jeg prøve meg på! 😀

    3. Har slitt med halvt i hjel for å sy tyllskjørt, uten å få det til! Har så lyst til å sy til meg og prinsessen. Har du laget disse selv? Håper det kommer en oppskrift en gang! Vet du har laget før, men jeg vil gjerne ha masse volum, i hvrrtfall til den lille 🙂

    4. Jentene er heldige som har ei såå nydelig mamma, men jammen er du heldig også, som har så nydelige jenter!

    5. FOR noen nydelige jenter du har! <3 Og så store de har blitt ^^ Du er kjempeheldig som har tvillinger, har selv ønsket meg det siden jeg var liten! Min mor er tvilling, så da er det vel egentlig en sjanse for at jeg kan få det også 😀 Kos dere videre på ferien, det ser herlig ut!

    6. Caroline: Tusen takk <3 Ja, da er det en litt større sannsynlighet for at du kan få det, om moren din er toegget tvilling da, er hun enegget går det ikke i arv 🙂

    7. Åh så fine dere er! Kos dere masse på ferie!<3
      Bare en liten ting, sniktitt skrives i ett ord 🙂 Det er ikke for å klage altså 😉 Jeg synes orddeling var kjempevanskelig, helt til læreren min sa at de aller fleste ord skal skrives i ett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg