IDYLLISK ferie!

Selv om en uke i Tyrkia var helt fantastisk på alle områder, kan jeg ikke si annet enn at en ferie i en norsk tømmerhytte på Geilo er noe dårligere. Norsk natur, gress på taket og en hytte som får det til å gå frysninger nedover ryggen! MAGISK. 

Vi har vært så heldige å bli bedt med av et vennepar på denne nydeligheten av en hytte, og sammen med det venneparet har vi et felles vennepar. Så her er vi tre familier på tur med fire små lykkelige barn på to år med oss. Hyttelivet er kanskje litt annerledes enn hva jeg gjerne forbinder en hytte med, for her er standaren ti ganger bedre enn i egent hjem, og det kan ikke annet enn å nytes. 

Nå har vi “voksene” plasket oss i jacuzzien dere ser i enden av stien på bildet over, og roen har lagt seg på hele tomten. De andre har funnet køya og det eneste som er å høre er lyden av en klokke som tikker og tastene fra macen jeg har i fanget. Stillhet er kanskje noe av det beste jeg vet, det gir en indre ro etter en bråkete og veldig morsom dag. Som dere kanskje ser på tiden jeg poster dette innlegget, så er det på tide å krype under dynen for meg også. 

God natt, vakre vakre mennesker <3 

9 kommentarer
    1. Det så helt nydelig ut! Kos dere masse 🙂
      Men jeg lurer på en ting, hvordan går det med Dronningen? Lenge siden jeg har hørt noe om henne..

    2. ville omformulert den første setningen der tror jeg, leste den et par ganger før jeg skjønte at ferien du er på nå ikke er noe dårligere. Som det står nå ser det ut som at du sier den er noe dårligere 🙂 no hate, tenkte bare jeg skulle si ifra slik at andre ikke sitter og klør seg i hode 🙂 jentene dine er forresten veeeldig søte! 🙂

    3. Mari: Så hyggelig av deg å spørre <3 Hun koser seg på den gamle stallen litt i ferien, siden det er mange flinke hestejenter der som kan hjelpe til med stell. 🙂

    4. Oisann, Geilo! det er bare 20 minutter unna her jeg bor (Ål). Jeg har fulgt bloggen din en god stund nå, og vil bare si du har to nydelige sjarmtroll! Hver dag tar jeg turen innom bloggen din, og jeg smiler like mye hver gang det er bilde av Otilie og Olivia! Dem er bare verdens søteste! 🙂 Håper dere koser dere masse på Geilo! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg