Livet..

Gårsdagen må ha vært en av de morsomste dagene på lenge, og gud som den dagen var lang! 

Jeg hadde vekkeklokken på halv 8 og klokken ni var jeg hos ei venninne klar for å hjelpe til med hår og kjole til bryllup. Kjolen var jo bare helt fantastisk nydelig, og Christine ønsket en enkelt oppsats av håret. Hun har skulderlangt hår som ikke er så veldig tykt, men ved tupere litt og løsne litt etter hvert som jeg flettet kunne vi lage en pen og enkel oppsats ved å kun flette håret og snurre enden av fletten i en sirkel og feste den i nakken. 

Da Christine og resten skulle reise i kirka dro jeg en tur til byen, ordnet med gave til storesøster, og etter å ha levert jentene til tanta si kl 17 dro vi i 30 års lag til søster. Feiret henne litt hjemme i gamle barndomshjemmet mitt og reiste på minifestivalen som er årlig i kommunen vi bor i. 

Jeg kan ikke huske sist jeg har ledd så mye, skravlet så mye og danset så mye som vi gjorde i går. Ikke før klokken var nærmere 6 på morgen lukket jeg øynene i sengen. Det ble derfor en sen start på dagen i dag, heldigvis kuttet jeg alkoholen og gikk over til vann og kaffe i natt, så jeg våknet med et klart hode og reiste til Tønsberg med min fantastiske venninne Kaja i dag, der spiste vi en deilig middag og fikk med oss Tønsberg båtrace før vi hentet jentene. 

I morgen starter normal hverdag igjen, og jeg må bare si at jeg gleder meg veldig til å komme inn i normale rutiner. 

Håper dere har hatt en nydelig helg, så ønsker jeg dere en god start i en ny uke. 

9 kommentarer
    1. Cathrine Narum: Tusen takk 😀 Det var ikke bruden ^^, Men like vakker som en, kjolen er ferskenfarget, men det synes jo ikke i sort/hvit 🙂

      Takk, det skal bli godt! Hatt en fin ferie Cathrine?

      Klem

    2. Hehe, åja 😛 Like fin som en brud da 🙂 Manglet bare sløret, i hvert fall når bildet er i svart/hvitt som du sier 🙂
      Ja, jeg har hatt en veldig fin ferie. Hatt 2 uker, og har 1 uke igjen 🙂 Den skal nytes hjemme 🙂

    3. RE minifestival er jo bare super gøy! Jeg fikk dessverre ikke dratt dit i år, men har vært der hvert år ellers, og skal dit til neste år! Ha en fin dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg