Bedre sent enn aldri…

Endelig kom det noen dager med virkelig sommer, hvor svetten renner av å sitte stille, og det ikke er annet å gjøre enn å kjøle kroppen ned i vann! SOM jeg har ventet på slike dager som dette. Juni og juli var ikke annet en regn, regn og regn, og de dagene det var sol var det en vindstyrke som gjorde utelivet mindre behagelig. Men i dag! JA, I DAG!! For en dag..! 

Jeg fikk besøk av en herlig venninne på formiddagen og det kunne ikke passet bedre med planleggingsdag i barnehagen slik at jentene også var hjemme. Jeg laget sommerlunsj, vi spiste is og melon til dessert og vi badet i vannsprederen opp til flere ganger for å få kjølt oss ned. Jeg har til og med blitt solbrent på nesen, og måtte grave frem solkremene som jeg allerede hadde pakket bort etter sommerens triste værforhold. 

Ja, takk til flere slike dager! 

3 kommentarer
    1. Så koselig med slike dager 🙂 Har heller ikke hatt så mye fin vær der jeg har vært i sommer men, om jeg skal telle på fingrene så kan det komme opp i ti dager med fin vær til sammen og det er jo ganske bra da 🙂 Koselig bilder og så skjønne jentene er 🙂

    2. For noen nydelige jenter du har. Og nydelig sommermat, så veldig deilig ut:-)Kan jeg spørre hvor du har kjøpt bikinien din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg