Eksepsjonelt god husmor #2 !

“Var det ikke du som sa at nyvaskede klær ikke skulle hope seg opp i sengen på gjesterommet, igjen?” Spurte min samboer med en erten stemme og et lurt smil om munnen.

“Jo, jeg skal ikke det altså. Jeg bare rakk ikke å brette de to siste vaskene sånn med en gang. Men nå har jeg jo litt mere tid, så nå blir det ikke et fjell av klær der mer. Tenkte å brette kjapt i kveld jeg.” Svarer jeg med en glimt i øyet, og jeg legger til for trøstens skyld: “Men har jeg ikke vært flink til å vaske klær i det siste da?” 

“Jo, veldig” Smiler han tilbake. 

Det er noen dager siden denne samtalen ble fortalt, og jeg innser at etter en uke med klesvask uten bretting.. Ja, så har det jammen meg blitt  et  fjell  der  inne  igjen..! 

(Om du ikke forsto innlegget, så bør du lese “Eksepsjonelt god husmor” som jeg publiserte for en uke siden) 

Men nå MÅ jeg brette i en fei, for i dag ventes storbesøk av ei god venninne fra Lillesand. Hun skal få slippe å sove på fjellet! 

Følg husmora på facebook – 

 

2 kommentarer
    1. Et lite tips bare 😀 jeg har skittentøysdunker jeg bruker til rene klær .. Bretter det når jeg tar det ned av snora og rett i dunken 😀 noen ganger blir det sortert å lagt på plass kjapt , men har rett som det er 4-5 dunker med rent tøy liggende ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg