Ny …..

Skjønner dere hva denne esken inneholder?

Jeg har ikke tenkt til å holde det skjult så veldig lenge, for IIIIIIIK!!! Jeg har kjøpt meg ny SYMASKIN!! Endelig! Nå har jeg faktisk ikke hatt symaskin på snart to måneder, jeg føler nesten at jeg har glemt kunsten ved å sy! Og på den tiden jeg har gått uten har jeg dannet meg så alt for mange ideer innenfor søm at jeg ikke riktig vet i hvilken ende jeg skal begynne.

Ingen tvil om at det blir hamstring av stoffer til mandagen. Lønning og barn i barnehagen, jeg ser for meg at jeg kan bli noen timer på stoff&stil, godt jeg har stasjonsvogn med mye plass.
Jeg har en del interiørplaner i hodet, så jeg håper dere gleder dere til flere syinnlegg fremover?

Sjekk ut det gliset da!! Det ble Bernina gitt! Kanskje ikke overraskende, jeg har jo ikke hatt annet. Ok, jeg har bare hatt en symaskin før, den rimligste Bernina modellen, så fikk jeg overlock fra Bernina og mamma har denne symaskinen som jeg måtte kjøpe meg. Jeg fikk låne hennes da min tok kvelden etter et møte med bakken, og jeg var solgt. Den er bare helt magisk å sy med! 

Nå skal jeg sette den sammen, og plutselig er den tilbake med et nytt syresultat! 

GOOOOD HELG! 

9 kommentarer
    1. Hei. Henter masse inspirasjon her inne hver dag og må bare få si at jeg setter stor pris på bloggen din:) Lurer på om du har noen nybegynnertips til en som ønsker å begynne å sy selv, men som ikke har rørt en symaskin siden barneskolen. Er jo så mange ulike maskiner og utstyr å velge i…..

    2. nybegynner: Så hyggelig å høre 🙂 Ja, det er et hav å velge i mellom, og jeg har bare prøvd å sy med Bernina som jeg alltid har vært veldig førnøyd med. Så det kommer jo an på pris og bruk. Den forige symaskinen min (Bernina Bernette) koster rundt 1500,- mener jeg å huske. Det er den rimligste Bernina maskinen, og er utmerket for nybegynnere. Men så får man også kjøpt enda billigere symaskiner, men jeg vet ikke hvordan de er i bruk, siden jeg ikke har prøvd en 🙂

    3. Hei!
      Etter å fått mye inspirasjon til å begynne å sy fra bloggen din har jeg nå vurdert å få meg en ny symaskin:) har fra før en billig singer maskin som jeg kjøpte for å se hvor ivrig jeg kom til å bli:) å ivrig ble heg hvertfall! Så nå har jeg lyst på ny og bedre, men kjenner ik noe spesiellt til merkene.
      Kunne du lagt et innlegg der du skriver litt om symaskinen din?:)

    4. Kine: Jeg trur kanskje det lureste er å gå til en forhandler av symaskiner, for valget er så utrolig stort, og de vil klare å finne nøyaktig det du leter etter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg