Foldvik Familiepark

I går vet jeg sannelig ikke hvem som hadde det mest gøy, voksene eller barn? Mamma og samboeren tok med søster og meg med familiene våre til Foldvik Familiepark. Jeg må bare få si, FOR EN PLASS!! 

Seks deilige timer gikk til dyr, husking, tog, graving med gravemaskiner, kjøring av traktorer, racing på tråbiler, hopping, stylte-gåing, grilling, is-spising, hinderløyper og minigolf. Uten for høysesong var det lite med folk og ingen kø noen steder, og med 25 grader og en knall-blå himmel, kunne ikke dagen ha blitt mer PERFEKT! 

Har du ikke vært der, så er det virkelig et sted jeg kan anbefale å besøke! Jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde det gøy, og jeg var like ivrig på å leke og klappe dyr som de små var. Skikkelig barn for en dag – så herlig! 


 

Nå er en ny uke allerede i full sving, og uken begynner å bli fullbooket allerede. Så før jeg vet ordet av det sitter jeg foran mr.mac og forteller – “hvor ble det av uken, nå er det helg igjen!” 

Andre som har godt noe opplevelsesrikt i helgen? 

 

20 kommentarer
    1. Så hærlig! Og nydelige bilder:)
      Alltid morsomt med dyr og lek!
      Var nettopp på tusenfryd. Har vært livredd for karuseller siden jeg var 8-9 år, og ikke tatt noen karuseller i ettertid, men på tusenfryd prøvde jeg ut det meste som var – og det var jo utrolig gøy!

    2. Det høres jo helt fantastisk ut! Herlige bilder også, spesielt når alle jentene sitter med kanin på fanget! 🙂
      Jeg har opplevd så mye i helgen at jeg kunne skrevet en hel bok! Jeg har ikke gjort noe mer spennende enn å være på jobb (har hatt jobbhelg), men du verden som ting har skjedd. Jeg har selvsagt taushetsplikt, men jeg jobber i akuttmottaket og fy søren som vi har stått på i helgen, og ALT som har skjedd! Guri land. Trist, travel, koselig, måpende, *jeg har ikke ord* slitsomt, herlig, ja, alt følelser dekker helgen. *Stolt sykepleier*
      Ha en fin uke før den plutselig blir over 😉 🙂

    3. Så koselig. Jeg har hatt en super helg sammen med mannen. Vi har stelt i hagen og virkelig nytet det flotte været helgen hadde med seg. Det er opplevelsesrikt på sin måte det også 🙂

    4. Supert sted!
      Vi var der på lørdag. Akkurat passe mengde med folk der da også. Ikke kø på noen steder. Alle koste seg 🙂

    5. Eeeeelsker Foldvik😘 ett fantastisk sted å være dager det ikke er strandvær, selv for en 14åring😊 Har sesongkort, så har vært der sikkert 10 ganger denne sommeren😍

    6. Herlige bilder! Har dere vært på buggegården på hellanveien? (på Nykirke altså) Det er jo så koselig der! Jentene ville sikkert storkost seg 😊 ha en fin dag!

    7. Haha, jeg drømte om deg i natt 😜🙈 Vi har på ridetur med rottisene våre 😂 Er det da man han lest bloggen litt mye? 😜😇 Var koselig da 😉

    8. Utrolig gøy å følge med bloggen din! Nydelige jenter dere har 🙂 Venter selv eneggede tvillingjenter, så har funnet god inspirasjon på bloggen. Og som deg har jeg også satt meg som mål å motbevise alle dem som er synes synd på oss med tvillinger.

    9. Åå, husker jeg var der flere ganger når jeg var liten! Det var kjempemorsomt 🙂 Jeg og lillebroren min fikk også overalt mamma og pappa til og kjøpe to små, svarte kaninunger når vi var der en gang, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg