Finnes det ikke, kan du lage det!

Mandag plukket jeg med meg flere skatter fra Stoff&Stil, jeg er klar for litt nytt til stuen, og jeg har flere prosjekter til småtasser i hodet. Først på prioriteringslisten sto ny madrass til Tyra, sengen hennes ble ødelagt for en tid tilbake, så i mellomtiden har hun måtte nøye seg med et stort teppe. Jeg kjøpte madrassen lenge før jeg laget senga til tyra, så målene på rammen tok jeg etter madrassen. Da den ble ødelagt ble det plutselig umulig å erstatte den for jeg har ikke klart å finne en madrass i samme størrelse. 

Derfor kjøpte jeg hobbyskum og stoff fra Stoff&Stil slik at jeg kunne lage en ny madrass med rett mål. 
Jeg tenkte å ta opp igjen stoffet i puter og stolene til jentene, så når resultatet er ferdig trur jeg det kan bli veldig stilig. 

Og Tyra vennen, hun ble veldig fornøyd. – Selv om det er meget lite som skal til for å glede det store hjerte hennes ♥

 

Følg Speiltvillingen på Facebook for oppdateringer– 

Image and video hosting by TinyPic

11 kommentarer

Siste innlegg