Study Time

 

Phuu!! Det er ikke bare bare å være student opp i alt det andre. Det har vært så mye vanskligere å sette av tid til studene nå etter sommeren. I vår kunne jeg reise på kontoret kl 8, og sitte med skole til klokken slo 16 fordi BT var hjemme i pappaperm. Nå føler jeg at jeg har ti ganger så lite tid. Det koster mye tid å levere barn, i tillegg til at jeg henter de nokså tidlig for å kunne ha noen timer sammen med de selv. De få timene som er igjen skal jeg rekke titusen ting, og jeg har funnet ut at jeg må få meg en timeplan som jeg hadde på skolen, hvor jeg kan sette av tid til alt jeg skal gjøre og hoppe vidre selv om jeg kanskje ikke er helt ferdig. Skole har derfor vært litt nedprioritert, så nå må alle ledige stunder brukes til å hente meg inn igjen. 

Men nå er jeg i gang. Så nå må jeg hive meg ned i pensumet og få jobbet meg igjennom noen oppgaver.

Ikke lenge til helg folkens! 😀 

20 kommentarer

Siste innlegg