Første hårlokkene er borte

Etter en sen frokost ble det “frisørtime” på jentene. Jeg har ikke hatt hjerte til å klippe de før, så i dag hadde jentenes hår sitt første møte med saksa. Det var på tide, siden de aldri har blitt klipt var de nederste lokkene ganske så pistrete, men jeg har samtidig ikke hatt lyst til å klippe før de hadde langt nok hår til å fremdeles ha det langt etter er runde med saksa. 

I dag var altså dager her. Det gikk super fint, jeg satte en etter en i en tripptrappstol plassert foran tv og klipte. Og som premie fikk Otilie krølle håret og Olivia rette håret etter eget ønske. Jålejentene! 

Nå er det vel på tide å komme ut av pyjamasen for alle oss jentene i hus og komme oss ut i det nydelige været 😀 

11 kommentarer
    1. Hvordan gikk det med oppussingen av gangen på loftet? 🙂 fikk vi noen gang se det ferdige resultatet? Synst detter så spennende med oppussing – og der er du en stooor inspirasjonskilde! Jentene dine er så nydelige, ble kjempefine på håret💕

    2. Nei, gud, så søte da! <3 Haha, ja du har jammen meg fått to jålejenter! 😉 🙂
      Så langt hår de har! Mamma klipte min Olivia i våres, men bare tuppene. Hun har "langt" hår nå, men fortsatt for kort til å få alt i en hestehale. Hestehalen er selvsagt kun laget i mine hender, da jeg ikke får nærme meg med strikker eller spenner :p
      Ha en fin lørdagskveld 🙂

    3. Hei Stine. Jeg har fulgt bloggen din leeenge, og jeg syns du er en av de mest down-to-earth-bloggerne jeg noen gang har lest. Det er derfor jeg digger å følge deg både her og på Instagram. MEN det er en ting som har irritert meg lenge nå.. Og jeg har vurdert om jeg skal si noe eller ikke, men nå har det blitt så mye at jeg ikke klarer å dy meg lengre. Du har så mye skrivefeil at det er frustrerende å lese til tider… Sist jeg leste bloggen din nå var da du skrev innlegget om skrivefeil, da var det så mye feil i det innlegget at jeg rett og slett ble så irritert at jeg måtte ta meg en pause. Så tittet jeg innom igjen i dag, og det første jeg møter er masse skrivefeil. Er IKKE meningen å være frekk her, men det er så sykt frustrerende, spesielt når innholdet er bra, men det ikke når ut til meg pga at irritasjonen over skrivefeilene tar overhånd. Mye av det er sikkert ikke bevisst en gang, det er sikkert slurvefeil, men bare tenk over det neste gang. Vær så snill å ikke ta dette som negativ kritikk, men heller bare en vekker. Jeg fortsetter selvfølgelig å følge deg både her og på Insta, men bare ofre det en ekstra tanke for min skyld 😁 igjen; du er en fantastisk dyktig blogger, og blir så fascinert over all kunnskapen din og evnene dine! Sying, blogging og alt. Stå på Stine! Hilsen navnesøster 👍🏼

    4. Stine M – du må ha fryktelig lite Å Iritere deg over. La nå skrive feil Være skrive feil å kos deg heller med det stine skriver i blogge istede får å henge deg opp i sånne unødvendige ting.. kjenner jeg blir oppgitt over sånne som deg. Selv har jeg dysleksi så veit veldig godt hvordan det er å bli rettet på pga skrivefeil. Så lenge du skjønner hva det står så er vell det greit vell???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg