Høstforberedelser

I dag tok jeg med jentene på en liten shoppingrunde da BT jobbet, vi var innom plantasjen for å friske opp til høst ute. Nå var de fleste blomstene visne, og jeg fikk fargen rosa på hjernen da vi handlet, kanskje var det fordi jeg hadde med snuppene. 

Hele dagen har vi tilbragt ute med omplanting og rydding. Det er virkelig gøy å være med jentene om dagen, jeg tror ikke det går en dag uten at jeg tenker over hvor store de har blitt. De hjalp til med alt som var, og syklet og lekte i sandkassen i mellom slagene.

Etter en tur på butikken gledet jeg meg til å komme hjem for å se gårdsplassen.

Beste bildet! Jeg forsvant ut for å ta litt bilder, mens potetene sto i ovnen og jentene satt i sofaen med pappa og kakao. Plutselig dukket knoll og tott opp for å se hva i all verden mamma drev med. Otilie har rukket å oppdage meg med et stort glis, og Olivia stiller enda spørsmålstegn ved hva jeg gjør ute. 

Med nye blomster og lykter, ble jeg nødt til å ta en tur ut i skumringen også 

Håper dere har hatt en nydelig lørdag så langt! 

17 kommentarer

Siste innlegg