Når Mr. Mac havner i koma!

.. blir dagen snudd opp ned! 

Er dette hva man kaller en blåmandag? 

Rett skal vel være rett, Mr. Mac gikk i koma i går kveld, men jeg hadde det største håp om at han ville våkne til liv etter en god natts søvn. Hvilket han så klart ikke gjorde. 

Så etter å ha levert to spente frøkner i en splitter ny barnehage reiste jeg for å levere Mr. Mac til noen med litt bredere kunnskaper enn meg selv. Etter det var det bare å finne alternativer for å fylle dagen. Jeg reiste til svigermor hvor jeg kunne skrive ut regnskap og dro til regnskapskontoret etter en (fire) kopp kaffe. 

Jeg reiste innom Expert igjen for å sjekke formen til Mr. Mac, men møtte en skuffende nyhet om at han fremdeles var på venterommet. Så i stedet dro jeg til barnehagen og hentet jentene. Vi tilbragte et par timer ute og jeg gjorde klart til et DIY innlegg som skal komme på bloggen. Jeg tok som vanlig steg for steg bilder og oppdaget ved det siste bildet jeg skulle ta at jeg hadde tatt bilder uten minnekortet i kamera. -_-

Etter middagen kjørte jeg på ny ned for å sjekke tilstanden til Mr. Mac og fikk den samme skuffende nyheten! Jeg savner min kjære jobbpartner og gode venn. 

Etter legging i kveld dro BT på trening og nå sitter jeg her og tyvelåner dataen hans etter og ha ryddet og vasket hele første etasje.

Så var det kanskje ikke så dumt med en dag uten Mr. Mac! Jeg har i hvert fall fått gjort mye annet som var helt nødvendig. 


I miss you ♥ Hahaha! 

 

 

7 kommentarer
    1. Haha, god bedring til mr. Mac ;D
      Mobilen min har fått noe som jeg tolker som en dødelig sykdom. Han er 2,5 år, og begynner dessverre å bli sliten.. Tror ikke det er så mye jeg får gjort :p Triggerfaktorer er snapchat og mobildata, så det får jeg ikke brukt :p Livet er hardt :p
      Håper tirsdagen blir bedre enn i går 🙂

    2. Har alltid lurt på hva samboeren din egentlig heter.
      Så jeg må bare spørre, men hva står BT for? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg