Reunion fra folkehøgskolen

Hjelpes, denne helgen har rent bort mellom fingrene mine. Jeg har knapt sett på mobilen hele helgen, for på fredag dukket to gode venninner fra folkehøgskolen opp, så samkjørte vi vidre opp til Verket. Vi hadde vår siste mulighet til å se igjen kjente og kjære før ti års jubileum om nye fem år. 

Mye har skjedd på de fem årene som har gått siden vi startet på folkehøgskolen, så skravla gikk non stopp fra vi ankom til vi reiste hjem i dag. Helgen bydde på så mange minner, utallige latterkuler og tårer som trillet da en av guttene fra kullet vårt sang så hårene reiste seg om vår venn som ble borte for oss i vår. Helgen på verket kunne bare blitt bedre om enda flere av oss hadde vært der, men allikevel er jeg så glad for at så mange som 33 av oss kom. Det er vemodig at det er så lenge til neste gang vi ses igjen. 

To dager uten jentene gikk også veldig bra, det var egentlig ikke tid til å savne de, og så fikk jeg så mange gode bilder og filmer fra BT! 

Hurdal er nok en bortgjemt plass, men fy så lekkert det er der. 

Håper dere har hatt en fantastisk helg! 

9 kommentarer
    1. Åå så koselig, jeg var på 35 årsjubileum på Kvås Folkehøyskole for en mnd siden, der blir bare mer moro m årene og vi er stadig 17 år igjen😂😂😂 og får mange gode historier om levde liv😊morsomste helg jeg vet om😂😂

    2. Kjekt å se bilder fra Verket!😃 Gikk der selv 08/09, fikk ikke dratt når det var 5års reunion for oss i fjor sommer😔

    3. Der har jeg også gått, men der begynner å bli en evighet siden 😀
      Fantastisk sted og lærere 😀

    4. Ååååå jeg skulle også vært der! gikk på Hurdal Verk i 13/14 men måtte dessverre jobbe den helgen… Så ut som om dere hadde det gøy hvert fall 🙂 Hurdal er en utrolig fin plass, det beste året i mitt liv uten tvil, jeg gikk idrett/ball 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg