Verdensmester sa du ?

“Har du ikke sett den reklamen?” spurte samboer meg da jeg sprutet ut i latter til en lottoreklame. Senere ble vi sittende å se på norske talenter, og selv om jeg trudde jeg hadde fått med meg de tidligere programmene, så fant jeg ut at jeg bare hadde sett en av deltagerene fra før av. Det er ikke fordi jeg ikke har vært hjemme, det er fordi veldig mange av mine kvelder består av jobbing. 

Men når det er sagt så elsker jeg å ha travle dager med mye å gjøre. I dag har hele dagen min gått til journalist jobb, og jeg kan ikke si annet enn at jeg synes det er veldig moro å møte mennesker som jeg kan skrive en sak om. 

I dag var jeg så heldig å få være blant hester på jobb. Sist helg tok nemlig en norskfødt og norskeid travhest 1. plass i VM trav. 

Etter intervju med treneren til hesten, satte jeg meg på kontoret til Reavisa og jobbet. Det er godt å endre miljø litt, og ha muligheten til å prate med noen som svarer tilbake og ikke bare firbeinte ved hjemmekontor. 

Hvis dere vil ha et innblikk fra dagen min kan dere lese artikkelen jeg skrev.  

Ha en strålende helg! 

6 kommentarer
    1. Hei!
      I begynnelsen av bloggingen din skrev du et innlegg om dette med at du tenker tvillingene dine er speiltvillinger. Nå kan det hende du har skrvet et nyere innlegg om dette men jeg ikke har fått det med meg, men jeg lurte på om du kunne skrive et nytt innlegg og forklare litt om tankene dine rundt dette nå når der er blitt eldre? Jeg syns det er veldig fasinerende : )
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg