Panikken kom som et lynnedslag

Hei, november – Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til du er over! Slik at jeg forhåpentligvis kan senke skuldrene ti hakk. 

I helgen satt jeg og førte inn litt planer i kalenderen min, og jeg fant ut at jeg med sikkerhet skulle skjekke datoen for eksamen. Jeg hadde lest at den skulle være i januar, det gjorde jeg i helgen også, men så klikket jeg inn på vedlegget med alle eksamens-datoene, og oppdaget til min største forskrekkelse at eksamen min ikke var i januar. Den  er  i  DESEMBER!!!! 

Plutselig forsvant en måned med studietid foran nesa mi, og jeg skreik høyt ut: “DET ER NOVEMBER ALT I MORGEN” (dette var da selvsagt på lørdagen). 

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har vært dedikert til skolearbeid i høst, med 150 % jobbstilling ved siden av morsrolle og alle andre forpliktelser som følger med som “husmor”. 

Denne måneden vil by på ryggsmerter, nakkevondter og en varm skalle, for her er det fire innleveringer til som må bestås før jeg kan gå opp til eksamen. 

Verdens beste naboer reddet i alle fall denne kvelden, da de kom og banket på med varm nystekt eplekake og krem!!!! ♥ AMEN!!!

Solstad-gjengen, dere flytter ei, da følger vi etter!! 

Nå skal det jobbes!! 

Ha en fin kveld 🙂 Nyt den litt for meg! 

16 kommentarer
    1. Uff da, ikke så gøy det, men det er ikke derfor jeg ville kommentere,jeg ville det fordi JEG ville at DU skulle vite hvor søte barna dine er, hvor mye jeg elsker alt du gjør osv. , du er flink til å sy, du klarer å balansere tvillingdøtre og blogg, du er kjempeflink til å lage alle mulige ting, du er flink til å tegne, og til å gjøre hverdagen vår 5 hakk bedre, i tillegg driver du med hest!! Ps:i LOVE horses.
      Mvh. tvillingsøster 🙂

    2. Å fy! Den følelsen unnar eg deg ikkje! Krysser alle fingrar for at det går bra. Du er så flink, så det skal nok gå fint 🙂

    3. Det er jo VI som har verdens beste naboer snuppa! 😉 Så godt kaka kom på en kveld du trengte den! 🙂 Du er rå i alt!! Dette kommer til å gå som en drøm! Vips er det nissekveld på låven, julen er foran oss og du har klart å fullføre alt du skulle! 🙂 Digger deg! 😉

    4. Åååå når dere skriver sånne søte ting til hverandre så vil jeg også bli nabo’n deres……ingen slike her på Fjellborg gitt….haff..,.
      Men Stine-Fine, dette nailer du elegant! Jeg heier på deg i bøtter og spann, du er et råskinn!

    5. Anette: Synd det ikke er så mange hus og ta av rundt oss 😉 <3 Men fint på Fjellborg også 🙂

      Tusen takk, ikke fått trent denne uka, og blir vel fri resten av november også, men men. Kommer sterkere tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg