Ny UKE!

I dag kjenner jeg at motivasjonen igjen er tilbake! Det er så ufattelig godt. Nå er huset helt strøkent etter en stor ryddejobb på fredagen før vi ventet gjester til pinnekjøtt. Jeg er halvveis igjennom pensum-målene jeg satte for november, og med tanken på at vi er halvveis i måneden er det helt utmerket! 

Med det er helt tydelig at det å ha det ryddig rundt seg er en nøkkel til å slappe bedre av. Jeg skal forsette med skole nå, emne 5 av 6. Så jeg begynner å se lyset i enden av tunellen, samtidig som jeg gruer meg vanvittig mye til eksamen om under en måned. 

Nå ser jeg mest frem til å begynne som smått med DIY julekalenderen til desember, det skal bli et godt avbrekk fra pensumbøker! 

8 kommentarer
    1. Høres veldig bra ut, masse press med prøver, tentamener og skole nå før jul:). Ønsker deg lykke til i arbeidet:). Nydelige bilder du legger ut, nesten julestemning av dem

    2. Så bra at du har det bedre og at motivasjonen er tilbake 🙂 Hadde helt vondt av deg forrige uke. Masse lykke til med de neste innleveringene og jeg gleder maaasse til DIY-julekalenderen 😀

    3. Det er veldig deilig å ha det rent og ryddig rundt seg! Bare så synd det ikke varer så lenge når man både har barn og dyr :p Men sånn er det bare 🙂
      Jeg håper dere får en fin uke 🙂

    4. Maren: Tusen takk 😀
      Gleder meg virkelig til å la julestemningen ta over bloggen, i fjord hadde jeg jul fra begynnelsen av november her i hjemmet, men i år får det vente litt siden det er så mye som må bli ferdig først 🙂 Men det skal bli ubeskrivelig koselig. ! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg