Endelig er klærne HER!!!

Inneholder link til nettbutikk

Syreisen min er kanskje den mest fantastiske reisen jeg har vært med på. Det er så “merksnodig” at jeg for litt over to år siden aldri hadde sydd ett eneste plagg før. Barnedrømmen min var å bli klesdesigner, men jeg husker mamma fortalte at det var et vanskelig yrke å få. Jeg satte allikevel ikke en stopper for drømmen og tegn plagg etter plagg som jeg i min fantasi tenkte at andre ville sy for meg. Jeg skulle ikke sy de selv, for det trudde jeg ikke at jeg ville klare, så jeg skulle som voksen bli er verdens berømt klesdesigner som bare levde av å tegne plagg. 

Så er det ikke ditt hen stien førte, men på samme tid så kom det til et punkt i livet der jeg innså at jeg aldri skulle bli noen klesdesigner og alle tegninger ble pakket sammen og lagt på loftet. Allikvel så ble jeg en klesdesigner, ikke en verdensberømt enn som kun sitter å tegner klær. Bare en engasjert og ivrig jente som fikk symaskin på hjernen for to år siden. 

 


Rosa jumpsuit / vinrød jumpsuit 

Den andre kolleksjonen min er fiks ferdig og ligger på → nettskredder ←, det betyr at nå kan du kjøpe og motta plagget så fort budbilen klarer å frakte klærne til din postkasse. 
Rabattkoden Stine er fremdeles gjeldene, og gir 20 % avslag på klærne. 


Nå som vinteren er her er jumpsuiten perfekt til å tre på utsiden av en body og en strømpebukse, jentene har på seg antrekket i barnehagen i dag, men jeg bruker slike jumpsuiter også når vi skal bort i en middag. For selv om antrekket er litt mer pyntet enn andre plagg så fungerer det like fint til hverdag. Det gjør jo at plagget kan bli brukt mye. Jentene elsker jumpsuit og det skjønner jeg godt, for selv finner jeg ikke noe mer behagelig å ha på. 

Under viser jeg hvordan du kan gjøre et vinterlig preg på antrekket ved å bruke en body og en strømpebukse under, med en vest på utsiden. 


– barn skal ha klær som kan lekes i – 


 

Har du et VirreVapp-plagg som har blitt for lite? 

Finner du et pent brukt Virrevapp plagg, kan du ved hjelp av Helthjem enkelt og uten kostnad, sende dette tilbake til Virrevapp hvor det blir gitt videre til familier som trenger det. Dette er et samarbeid mellom Virrevapp og frelsesaemeen i Drøbak. 

Alt dere trenger å gjøre er å bestille returen på Helthjemretur.no/Virrevapp, velge ønsket returdato, skrive på returkoden og legge ut pakken. Så fort pakken er ankommet Drøbak vil avsenderen motta sin “pant” i form av en hyggelig takkemelding og et gavekort som kan brukes i nettskredder.no 

Skriv gjerne ut hilsen på bildet under og fyll ut sammen med plaggene dere returnerer. 

 

21 kommentarer

Siste innlegg