E * K * S * A * M * E * N

Hva ordet eksamen gjør med kroppen min er faktisk ganske utrolig. Alt vrenger seg på innsiden, og natten har vært preget av utallige drømmer om en eksamen som var uløselig, og at tiden ikke strakk til.. 

Frokosten vokste i munnen min og ble til slutt umulig å svelge. Hvordan kan et ord, hvordan kan en oppgave gjør meg så utilpass som menneske!! 

Så vodt, så vondt!!!! 

“Det er bra å grue seg til en eksamen!” – har alltid pappa fortalt meg, og han begrunner det med at jeg presterer bedre etter å ha gruet meg, men er det virkelig nødvendig å bli syk av gruing?! 

Vi lever i tiden “generasjon prestasjon” og jeg kjenner den biter meg i rompa når jeg tenker over hvor skuffet jeg ble for en B på min forrige eksamen.. AAAhh!! Jeg synes det er en idiotisk tankegang å ha så høye forventninger, for da kommer skuffelsen så alt for lett. Men det er jo slik det er blitt … 

Nå må jeg hoppe i det.

Blir veldig glad for noen lykkeønskninger i kommentarfeltet <3 

 

75 kommentarer

Siste innlegg