Daniel Wellington under juletreet?

/Annonse/

Behovet for en pause fra eksamensoppgaven er stort nå, og i den anledning så bryter jeg av for å tipse dere om verdens beste julegave som jeg også gir dere 15% rabatt på. 

Mitt utvalg av Daniel Wellington klokker er endelig utvidet. Helt siden jeg kjøpt min første klokke for ett år siden har jeg drømt om å få meg flere. Jeg vet jeg ikke er alene om å elske det stilrene og elegante designet, men jeg kan allikevel ikke få sagt nok hvor mye jeg faktisk digger DW klokkene. 

Jeg har aldri hatt en klokke som er mer behagelig på armen før, i tillegg passer klokkene til alle outfits. Reimene er utskriftbare, og utvalget av reimer er stort. Dette gjør at klokkene i mye større grad vil være det perfekte komplementet til ulike antrekk, for med et par ekstra reimer vil du fornye hele utseende av klokken. 

Se hele utvalget av klokker fra Daniel Wellington

Klokken er perfekt, den er ikke for dyr, den tynn og følger håndleddet, den er elegant, den er tidløs og den er helt nydelige! I fjor ble jeg altså så skuffet over å ikke finne en DW klokke under juletreet at jeg måtte kjøpe meg en selv allerede 1.juledag. I dag har jeg tre av modellene og kjenner jeg meg selv rett kommer det til å blir flere. 

Modellen jeg viser her er Classic Bristol 36mm

15 % RABATT!

Rabattkoden STINE gir deg 15% rabatt på alle produkter fra Daniel Wellington sin offisielle hjemmeside:
www.danielwellington.com

Rabatten varer frem til 15. januar, slik at dere som blir like skuffet som meg over å ikke finne DW klokke under juletreet kan kjøpe en etter jul. Til dere som vil gledet et hjerte til jul må du bestille før 20.desember for å motta pakkene før 24.desember. 

I år har min samboer endelig begynt å liker klokker også, og det er takket være DW og det kledelige designet som passer for en hver smak. Den vanvittig stilige modellen min samboer har heter Dapper Sheffield. Dypblå visere, romertall og datovisning gjør klokken maskulin og vanvittig fresh.  

“Klokkene er nøye designet for å være tidløs og samtidig beholde sin uanstrengte skjønnhet. Dette minimalistiske uret vsier at enkelt ikke nødvendigvis betyr kjedelig”
– Daniel Wellington 


Classic Bristol 36 mm / Classic Sheffield 36 mm

Daniel Wellington 

7 kommentarer
    1. Elsker disse klokkene! Akkurat nå liker jeg best classic i rosegold,som jeg fikk i gave..eneste jeg ikke blir helt klok på,er at det ene hakket er bittelitt for slakt,så klokken “sklir” på armen(så selve uret kommer på siden/undersiden av armen), mens neste hakk er litt for trangt,så jeg får merker på armen 🙁

    2. Veldig fine 🙂
      Men burde opplyses om at mva må betales når en henter pakka på posten:) blir en del hundrelapper ekstra :/

    3. Gleder meg til du begynner å blogge mer igjen, men er glad du fokuserer mest på familie og studiet! Håper det står bra til med deg 🙂 hadde det gått og sendt energi og motivasjon over nettet, skulle jeg sendt en hel haug!
      Masse lykke til!

    4. Du burde opplyse om at det må betales mva. Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke bestilt klokka fra nettsiden dems. Ble jo slettes ikke billigere med rabattkoden din, men heller dyrere enn hva du får klokka for andre steder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg