Barnerom i endring

Savnet plutselig synes av dette koselige prinsesserommet… 

I dag har jeg tømt ut alt av skuffer og skap på jentenes soverom og ryddet, sortert og kastet leker. Endelig kan jeg legge inn “prosjekt barnerom” inn i tidsplanen igjen. Det er på høy tid ettersom rommet nå har stått stille siden jeg snekret ferdig sengene til jentene, og lagde et hus rundt senga til Olivia. 

Nå står så og si alt på hodet på rommet deres, og jeg tenker og grubler på hvordan løsning jeg skal ha i resten av rommet. I dag har jentene “hjulpet” med ryddingen, det vil si – ryddet ut det jeg har ryddet på plass. Så til uken skal jeg se om jeg får gjort litt mer uten å ha de rampete medhjelpere ved min side. 

Ingenting er mer gøy enn å ommøblere og fornye, så jeg gleder meg veldig til rommet har fått et nytt “større-jente” preg. 

Nå skal BT og jeg ta siste timene av lørdagen i sofaen med alt for mye snop og en film. 

Nyt kvelden! 

3 kommentarer
    1. Hadde vært fint med “vegger” av tynne gardiner som kunne dras til sidene, nesten som en sengehimmel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg