Ukesmeny

God mandag! 

Nå er jeg i gang med ukesmenyer, og det kjennes utrolig godt å vite hva som står på middagsplanen i tiden fremover. Før jeg satte i gang bestemte jeg meg for å få inn noen nye retter, ettersom det er fort å gå i de sammene vanene over tid. 

Jeg satte av en time hvor jeg bladde meg i mellom ulike matsider, og skrev ut nesten 30 nye retter jeg ville prøve ut. Så skrev jeg ned de rettene vi pleier å ha, og plutselig hadde jeg et hav av middagsforslag rett foran nesen min. 

Jeg laget tre ukesmenyer, og med det store utvalget av oppskrifter, kunne jeg velge og vrake mellom de forskjellige mens jeg skrev ned hva vi skulle ha for hver dag. 

 Så enkelt hadde jeg tre ukesmenyer klare foran meg, og jeg ønsker å dele den første uken med dere i dag. 


 



 

Helgekosen

Gi gjerne tilbakemeldinger på hva dere synes om ukesmeny – ideen. 

– Speiltvillingene på Facebook –

21 kommentarer

Siste innlegg