Morsdag & Valentin

Jeg var på vei til å sette meg foran dataen og skrive noen fine ord om den enda finere dagen som var i går. Så ombestemte jeg meg og kjente at den dagen hørte til sammen med familie, så fikk jobbe være jobb og vente til dagen etter. 

Jeg hadde den fineste morsdag og valentinsdag jeg noen gang har hatt. Jeg våknet samtidig med BT og barna, men han spratt opp av sengen og tok med jentene ned så jeg ble liggende å slumre i over en halvtime ekstra.
Da våknet jeg av den ferske kaffelukten som fikk vann til å sildre i munnviken. Nede i stuen ventet mine to nydelige jenter med gave i hendene. 

Vi hadde en rolig morgen med god frokost, og tegnefilm på tv. 

Resten av dagen gikk med til utekos, mye godt å spise og enda mer kos fra kjæreste og barn. Da klokken var halv syv om kvelden og middagen sto som kuler på magene våre spurte Otilie om hun kunne kose på fanget, ikke mer enn noen få sekunder gikk før øynene falt igjen og hun drømte i armene mine. Jeg bærte henne forsiktig opp i seng, og tenke Olivia kunne få litt alenetid. Hun kom krypende bort i fanget mitt for litt kos, og igjen tok det ikke mange sekundene før også hun sovnet i armene mine. 

Det var kanskje den beste morsdagsgaven jeg kunne fått, for det er oftere vi må diskurere rundt leggetid enn at de to sovner før leggetid i armene mine 

Tidlig kveld på barna, resulterte i lang kveld på oss voksene, så da ble det tid til Valentin-kosen også ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg