Enkel fletteoppsats

I dag har jeg vært tilbake i frisørstolen, det var etterlengtet og helt fantastisk som alltid. Etterpå ble tiden hektisk da barn skulle hentes og middag skulle serverer. Bilder av hårfargen må jeg vise dere en annen dag, for bildene tatt under, gir et veldig misvisende fargebilde da innelyset gir gulskjær. Faktisk er det lyset i håret så kaldt at det heller mot grått 😀 

Tenkte at siden jeg ikke rakk å ta bilder av håret i dagslys, kunne jeg vise en veldig enkel, men utrolig lekker hårfrisyre. 

Slik gjør du det: 

1: Gre håret bakover
2: Del inn overhåret i tre seksjoner
3: Flett tre helt enkel fletter av de tre seksjonene med hår
4: Dra ut løkkene på den ene siden av fletten
5: Snurr fletten i en spiral, med de utdratte løkkene mot ytterkanten, fest rosen med hårnåler
6: Gjør dette på alle tre flettene

Jeg har tidligere delt en film der jeg viser hvordan du lager selve rosen av flettene:

  

Ha en fin kveld! 

– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer

Siste innlegg