Vase – gammel til ny!

Ukens DIY


Jeg lette etter en fin blomstervase i starten av denne uken. Jeg innså at det ikke var mangel på vaser, men at de vasene jeg hadde ikke fristet å ta ut av skapet. Formen på den ene ble jeg allikevel forelsket i, men det grønne skjæret i glasset har gjort at den har stått i skapet i en evighet. 

Jeg tenkte først, nå kaster jeg denne, men så så jeg den for meg i hvitt og sølv og da var det ikke annet å gjøre enn å spraylakkere den. 

Det er så enkelt å fornye noe gammel som ikke lengre blir brukt, og jeg er helt sikker på at du har en vase, noen stearinlysholdere eller noe annet som plutselig kunne fått et nytt, moderne utseende med litt colorspray! 

Dette ble i hvert fall mitt resultat, og jeg elsker det! 

Ha en nydelige lørdags kveld! 

– Speiltvillingene på Facebook – 

11 kommentarer

Siste innlegg