Skryte skryte…

… Nyvasket hjem på en tirsdag! 
 

Følelsen av rent og ryddig er ikke en hverdagsfølelse i dette hjem. Jeg klarer ikke å forstå de som til en hver tid har orden eller mangler hybelkaniner som gjemmer seg rundt om. 

Bloggleser Yvonne sendte meg for en stund siden denne kommentaren:

– Vær så snill å si at du bare rydder og vasker et lite hjørne hver gang du skal ta bilder, for jeg får helt prestasjonsangst av å se hvor rent og ryddig du alltid har det 😉 Kjempefin hylle.

Så klart er det akkurat det jeg gjør, og jeg kan vel heller si at det er så ille at jeg faktisk må dokumentere med bilder de gangene skitt og smuss er borte, for omtrent én dag eller?! 

Det er så klart bare fordi jeg har bursdag i morgen at husrengjøringen ble lagt til tirsdag! Nå venter kakebaksten ! 

Ha en fortsatt fin kveld, og gratulerer med dagen alle kvinner! 

14 kommentarer

Siste innlegg