En helg med kjæresten!

Nå er jeg akkurat ferdig med å ta bilder til ulike blogginnlegg for helgen. Både søm og DIY er på listen. Onsdagens syinnlegg ble forskjøvet av bursdagen min. Jeg rakk heller ikke å hente meg inn igjen i går da jeg var i Oslo på møte og ikke hjemme før på kvelden. Det var et spennende og interessant møte hos nettavisen, i tillegg er det alltid koselig å møte de andre toppbloggerene til nettavisen/Side2. 

Nå er det litt pakking som gjelder før BT og jeg reiser bort for helgen. BT skal på en del møter på hotellet vi skal bo på, mens jeg skal få lov til å være gjest. Hvilket betyr; jeg trenger ikke å bli hoppet på av to små klokken 7 om morgen, jeg kan være borte fra hotellrommet etter klokken 19 om kvelden. Jeg kan trene når jeg får lyst til det, og dusje så lenge jeg selv måtte ønske. Så selv om jeg kommer til å savne jentene aldri så mye, så kommer det nok til kjennes veldig befriende for en helg. 

Det er så klart også en del opplegg som jeg skal være med på, så jeg har ikke planer om å bofeste med på rommet, men jeg ser virkelig frem til å sitte uforstyrret på et rom når BT er i møter, pensumbøker og mr mac skal være med. Det betyr at jeg ikke kan distraheres av matlaging, eller en klesvask som plutselig ble langt mer gøy å sette på, enn å lese de neste sidene i skoleboka. 

Og når arbeidstimene er over venter kvalitetstid med samboer, god mat og underholdning! 

IIk! Jeg for komme igang med pakkingen 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg