Dere har talt :D

Jeg må bare få si, tuuse takk for alle tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg. Nå skjønner dere hvorfor det er så viktig med deres meninger, og derfor blir det også noen små justeringer på kolleksjonen. Nå skal jeg i et møte for å se på stoffer, så dette blir utrolig spennende! 

Sløyfene forsvinner på begge modellene, og guttemodellen tar opp baklomma på buksa på genseren i stedet. Det var helt tydlig et ønske fra mange, og jeg er helt enig! Det kommer til å blir stilig. 
Jeg ser også at mange ønsker fargene som de er, og faktisk så er jeg litt enig at i hvertfall en av fargene bør gå i grått. Det passer til alt, og selv kjente jeg at det var godt å kunne kle jentene i en varig farge som ikke finnes i alle butikker. 

Igjen, tusen takk for alle tilbakemeldinger. Nå skal det jobbes for å få en fin kolleksjon til høsten! 

– Speiltvillingene på Facebook – 
 

14 kommentarer
    1. For noen nydelige antrekk! Mamma driver også å sy klær, både barneklær og klær til voksne (facebooksiden heter Lille Knert hvis du vil sjekke den ut). Har liitt lyst å prøve meg på å sy klær til meg selv, men det ser så vanskelig ut. Har bare sydd putetrekk, hehe.Håper du får en kjempefin dag videre 🙂

    2. aww jeg som likte så godt at det var lomme på buksa 🙁
      ang sløyfene så kunne kansje det vært en liten ekstra man kunne kjøpt som tilbehør for og pynte det opp litt 🙂
      Jeg syntest kjolen er kjempe søt med sløyfe men samtidig hadde det jo vært kjekt om man kunne tatt den av, så en sånn sløyfe hadde vært fint tilbehør 🙂 Er enig i at gutte genseren kunne hatt lomme, men håper ikke du vil fjerne den på buksa da jeg sytest det gjorde den utrolig fin 🙂 Bare min mening da hehe er sikkert mange forskjellige meninger her 🙂

    3. Tror det blir supert 🙂 Så det var kommentar på sennepsgul også, tror også den fargen med grå kan bli stilig :-)Håper kolleksjonen går opp i stor str til både gutt og jente. Blir det forresten doble str denne gang og?

    4. Hei, har du navnene på stoffene du brukte på de to kjolene til deg selv? Prøvd å kikke litt på hjemmesiden til stoff og stil men ikke sett dem. Drar på stoff handletur til helgen så hadde vært gøy å prøve seg på slike kjoler for første gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg