En designers favorittdag!

Da er jeg vel hjemme etter en vellykket dag på kontoret til Virre Vapp. I dag har Lise og jeg gått imellom kolleksjonens mønster og design, før jeg bega meg ut på den store letingen i ulike stoffer og farger. 

Jeg kan nesten ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å se kolleksjonen slik den skal være, for jeg trur den kommer til å bli knallfin. Det er mye takket være dere, for jeg har i denne kolleksjonen valgt ut modeller som har truffet dere aller best. Det at dere i tillegg kommer med innspill til justeringer gjør at jeg føler jeg lager klærne sammen med dere, og at jeg treffet så godt det lar seg gjøre. Det er så klart helt umulig å treffe alle, men jeg er så glad for alle tilbakemeldinger og gjør så godt jeg kan for å lage gode modeller. 

Jeg har valgt ut en del farge- og stoffkombinasjoner som mine favoritter, og når jeg får tid til å sette meg ned med bilderedigerer må dere hjelpe meg med å velge ut deres favoritter 🙂 

Nå er det tid for en sen middag, så da sier jeg bare: “Snurr film” Eller kanskje ikke snurr da, men “trykk film” ?!? 

    1. Så i mellom tingene du hadde laget på virre vapp, kunne ønske det var litt mer gutteklær i kolleksjonene dine.

    2. Så gøy! 🙂
      Mener å huske du fortalte at eksamener du tok ifjor gikk veldig bra, har du noen tips til eksamenslesingen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg