Fridag med barna

En helg uten barn, hvor vi i tillegg tilbragte helgen i en nydelig by med godt selskap, shopping, god mat og god drikke, var som balsam for sjelen. Da vi gikk med handleposene fulle av nye klær og gikk innom en kaffebar og bestilte en frappe kunne vi ikke annet enn å le og juble over livet. 

Samtidig savner jeg alltid jentene når jeg er borte fra de, og spesielt hver gang jeg ser andre barn, som ikke er rent sjeldent i en by.
Jeg sjekket raskt instagramprofilen til mamma før jeg la meg på lørdagen, og bilde av jentene ga det siste smilet om munnen min før jeg falt inn i en bekymringsløs søvn. 

En helg hos besteforeldre blir som en spesiell ferie for de små, og de har nok like godt av en ferie borte fra foreldrene sine som foreldrene har av en helg alene. 

– en dag med verdens fineste treåringer! Tegning, baking, plantet stemor på lekestua, besøk hos oldeforeldre, bading og legging – alltid med bestevenn ved sin side <3, var teksten mamma hadde skrevet til bilde. 

 

I dag tar jeg igjen litt tapt tid med barna, så vi har lagt inn en ekstra fridag, og har bading for dagens plan. 

 

2 kommentarer
    1. Full aktivitet og masse kvalitetstid på mange plan,herlig for både store og små. Og til og med full vår i dukkehuset, du lærer de så masse og er så kreativ — ikke bare ved symaskina. Ha en god ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg