Tidløst design som passer alle

Annonse

– Hva er det som går og går, men aldri kommer til døra? 


​/ Classic Bristol 36 mm – rosé gull / annonselenke

I samarbeid med Daniel Wellington har jeg den store gleden av å utlevere en rabattkode på klokkene deres i disse dager. Et slik innlegg treffer meg midt i hjerte, for som dere kanskje har fått med dere tidligere har jeg en stor forkjærlighet til klokkene fra Daniel Wellington. 

Skuffet måtte jeg kjøpe min første DW klokke etter at ingen av gavene under juletreet inneholdt en. Jeg håpet visst litt for hardt at noen skulle finne det for godt å kjøpe mitt øverste ønske på julens ønskeliste. Men skuffelsen varte ikke særlig lenge, for jeg hadde tross alt fått nok penger under treet til å kjøpe meg en selv. Så like etter jul kunne jeg sprade rundt å skjekke klokken hvert femte minutt, slik at alle andre skulle legge merke til det nye smykket på armen min.

Det er lenge siden nå, og siden den tid har jeg heldigvis fått meg tre Daniel Wellington klokker, pluss min samboers om den tilfeldigvis ikke blir brukt! Haha.  

Jeg er helt avhengig, og føler meg naken om jeg går ut døren og glemmer å ta på meg klokke. Dette er noe som skjedde etter at jeg fikk min første Daniel Wellington klokke, for tidligere har jeg mislikt å ha klokker på armen. Jeg syntes de alltid var ekle mot håndleddet, klamme og i veien. Det må være det lette og tynne designet til Daniel Wellington klokkene som har fått selv meg til å kunne gå med klokke. For selv om det er pent, må det være greit å ha på seg. Og der treffer DW klokkene en innertier. 

“Hvor enn du er eller hva enn du har på deg, vil en klokke fra Daniel Wellington komplementere stilen din”


​/ Classic Bristol 36 mm – rosé gull / annonselenke

Etter å ha vært innom Daniel Wellington sin hjemmeside oppdaget jeg til min store fryd at de også har fått nye modeller! 

Rabattkoden: StineDW gir 15 % rabatt på hjemmesiden til Daniel Wellington fram til 31. mai. 

PS: Daniel Wellington har fri shipping på alle sine varer. 

PPS: Hva er det som går og går, men aldri kommer til døra? Svar: Klokka!

 

10 kommentarer
    1. Disse klokkene er helt nydelige, og jeg er veldig fornøyd med min!
      Men etter å ha bestilt, og sett at det ble reklamert for gratis frakt på nettsiden (noe det var), fikk jeg meg litt av et sjokk når det kom en toll-regning på nesten 500kr i etterkant fordi Norge ikke er en del av EU. Så selv med en rabattkode som jeg brukte, ble klokken tilslutt dyrere enn om jeg hadde gått og betalt den i en butikk.

    2. Anna Engelund: hmm, det var jo merkelig. For varene i butikk norske butikker er jo også fortollet og prisen satt inn i klokken. Det var jeg ikke klar over.

    3. Klokkene til Daniel Wellington er helt nydelige, har også blitt helt avhengig av klokke på hånda etter at jeg kjøpte min. Jeg fikk også et lite sjokk slik Anna over forteller, da jeg måtte betale en ganske dyr toll på forsendingen. Så det er verdt å merke seg om man bestiller fra hjemmesiden deres. Sett bort i fra det er klokkene nydelige 🙂

    4. Det er ikke toll på klokker, kun klær å matvarer,
      Det hun over her har måtte betalt, er mva. Det må man selvfølgelig betale ved kjøp fra utlandet, ikke noe nytt det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg