Bryllup 2017

Nå skjer det virkelig. Min livsdrøm går i oppfyllelse !! 

Vi gifter oss – mai/juni 2017

Det er vel lov å bli sånn passe tussete i topplokket da? Selv om det er ett år til? 

De siste to månedene har jeg knapt fått sove om kveldene, for i det jeg leter etter nattens ro er det en rekke mer spennendei tanker som kommer snikende. Før jeg vet ordet av det har hjernen min vært igjennom alt fra sko til mat og lokaler. Det er så mye å planlegge, og jeg er allerede helt oppslukt, men jeg elsker det. 

I dag kjente jeg det var på tide å starte en ny kateogri på denne bloggen, nemlig: Bryllup 2017. 

Jeg er bare nødt til å bruke denne portalen til å lage et kreativt bryllup. Jeg vil skapet det perfekte bryllup der jeg kutter i budskjetter på alt som kan lages/gjøres selv. Jeg vil ikke at pengepress skal være til hinder for et vellykket bryllup, så det er bare å senke skuldrene og bli med på planleggingen som alle par kan ha muligheten til å realisere. 

Her blir det ikke leid et slott, og eller ikke en kjole til 30 000,-. Faktisk er den sinnsyke planen å sy brudekjolen selv! 

Dette kommer til å bli en spennende år, og jeg håper dere setter pris på å følge med under all planlegging. 


– Følg bryllupsplanleggingen igjenom Facebook – 

 

 

54 kommentarer
    1. Så utrolig gøy og spennende!! 😀 Gleder meg virkelig til å følge med fremover, du kommer til å få verdens fineste bryllup, da alt du tar i blir til gull!! Håper du viser oss invitasjoner/bordkort/menyer, da jeg driver med scrapbooking 🙂 Hadde vært veldig gøy å fått kommet med litt “inspo” til deg på det området, men tror ikke du trenger det 😉 Gratulerer så mye, og lykke til med all planlegging og selvfølgelig selve bryllupet 🙂

    2. Nyyyyt planleggingsfasen!! Det går alt for raskt og det er SÅ koselig! Kjolen min hang klart i skapet januar året før vi giftet oss i april 👍🏻☺️ Once in A lifetime, da er det lov å bruke goooood tid og virkelig kose seg å få ting slik en vil. Plutselig dukker det opp uenigheter som tar tid å løse- hvem vet? Lykke til i planleggingen! Misunner deg litt, skulle lett gjort alt en gang til! (Med samme mann vek å merke) ☺️❤️

    3. Caroline: For et hyggelig kompliment å få <3 Jeg viser nok alt som er, hihi! 😀 Kom gjerne med inspo, jeg tar i mot på mail og facebook-meldinger 🙂

    4. Så gøy! Selv har jeg tenkt å sy min egen brudekjole når den dagen kommer. Har alt tenkt ut lokale som er gratis, gjøre det enkelt! Er skikkelig spent på dette her!:)

    5. Blir veldig spennende å følge med, og er helt sikker på at du klarer å sy en perfekt brudekjole ❤️

    6. Kine: Den skal NYYYTES 😀 <3 Som du sier, det er forhåpentligvis bare en gang 😀 Dere får fornye ekteskapsløftene deres om noen år da vet du 😉

    7. Ååå, så spennende!!😍 Gratulerer så mye til begge to, og lykke til med syingen av brudekjolen! Kan tenke meg dere har en spennende tid fremover😄

    8. Bukke, nikke, neie og snu seg i støvet for deg!! Bare det å tørre tenke tanken på å sy brudekjole selv, du er tøff!! Men tviler ikke et sekund på at det fikser du glatt 😀 Gleder meg såå til å følge med på ferden mot bryllup. Du kommer til å bli en slående vakker brud!! 🙂

    9. Så kosleg, og samtidig så spennende! =) Du får dele så mykje du kan nå med oss framover, gleder meg til oppdateringar med sying og diverse =) Du klarer fint å sy kjolen, tenk på alt du har fått til allerede! Kanskje du kan dele litt korleis du lager den også når du kjem i gang ? =)

    10. Så gøy! Her blir d bryllup i mai 2018. Du er så utrolig flink og kreativ, gleder meg til å følge med fremover 😀 Er allerede litt småstresset for å få alt til å klaffe. Vet at du får til å sy kjolen selv og du kommer til å bli nydelig ❤

    11. Jaaa, til ny kategori!! Selv om jeg liker bloggen din uansett uten egne barn, vil jeg virkelig følge deg fremover nå siden jeg også skal gifte med til samme tid <3. Jeg har satt kriteriet innen juli 2017, for jeg nekter å bli 30 ugift 😉 Spent på dine kreative forslag og ideer, stor tommel opp!

    12. Marita: Tusen takk <3 😀 Jeg kommer nok ikke til å legge ut oppskrift på kjolen, det er krevende nok på et barneplagg 🙂 Men først får jeg nok finne ut hvordan kjole jeg skal ha 🙂

    13. Gleder meg masse til å følge deg gjennom dette😃 Masse lykke til, jeg er sikker på at en brudekjole klarer du å sy😁 For en inspirasjon du er☺️

    14. Hei og gratulerer med det forestående bryllupet 👰
      Her i huset skal vi gifte oss nå den 2 juli. Å ja forberedelsene har gått over det siste året det må jeg innrømme. Liker veldig godt det du skriver om at det ikke trenger å koste skjorta for å få den dagen du vil ☺ Det er de samme holdninger jeg sitter med. Vi har vært sammen i 17 år og har ei datter på snart 6 år. Helt hvit brudekjole har aldri vært mitt ønske. Så det har blitt mange timer å lete etter den jeg vil ha. Når jeg egentlig var kommet så langt at jeg hadde gitt opp så kom jeg over en annonse på finn.no der det var ei dame som skulle selge en akkurat slik kjole jeg var på jakt etter. Snakket med henne å hun kunne fortelle at den ikke var brukt da hun fant en annet kjole hun likte bedre. Så nå har jeg drømmekjolen hengende i skapet ubrukt til en pris av 1700,-. Jeg skal få den sydd om litt slik jeg vil ha den. Skredderen jeg snakket med sa at om jeg hadde kjøpt den kjolen hos den ville den ha kostet minst 20000. Så der har jeg spart en god del. Ellers så har jeg kjøpt endel på nett til mye billigere priser enn her. Servietringer og bordkort har jeg laget selv i hvit og rødt som kjolen 😉 Må innrømme jeg synes det et litt morsomt å lage litt selv. Blir mere et personlig preg over ting ☺ Masse lykke til med planleggingen fremover.
      Klem fra Tone

    15. Hurra!! Elsker å følge med på bryllupsplanlegging 🙂 er kjedelig å ikke lenger kunne legge ut innlegg på min bryllupskategori på bloggen, var så morsomt å kunne planlegge på bloggen før bryllupet 🙂 men utrolig godt når det er unnagjort også 😉

    16. Gleder meg til å følge deg videre frem mot bryllup! Og gratulerer så mye! 🙂 For min del ble jeg så lei av bryllupsplanlegging på slutten at de siste forberedelsene ble så som så… Men tror ikke det skjer med deg, du har jo virkelig et øye for detaljer! 🙂

    17. Hei, så gøy😀
      Jeg startet mitt “voksne” syeventyr med min brudekjole😃 kjempe kjekt, og mamma laget blomster og mine gode venninner bryllupskake I 3 etasjer😊😊😊 bryllup trenger ikke koste skjorta!!

    18. Gratulerer! Gleder meg skikkelig masse til å følge deg i denne prosessen, jeg er sikker på det blir et nydelig bryllup!! 🙂 Du er jo så flink med sånt, så dette blir moro! Håper en dag at min samboer går ned på kne, og da vet jeg at jeg kommer til å bla i arkivet ditt for inspirasjon! 🙂
      Lykke til!

    19. Du har noe å glede deg til!:D å gifte seg er en ubeskrivelig opplevelse!<3 Jeg giftet meg som 22 åring og i år har vi 3 års bryllupsdag! Det er absolutt mulig å ha bryllup på budsjett. Vi var veldig opptatte av at det var VI som valgte å gifte oss unge, og derfor betale alt helt selv! Veldig glad for at vi prioriterte det og ikke minst fornøyd med at vi klarte det:) Nyt planleggingstiden!:D Gleder meg spesielt til brudekjole prosjektet ditt!;)

    20. Jeg gleder meg til å følge dere på denne reisen! Haha, selvfølgelig klarer du å sy bryllupskjolen selv! Det er ikke noe å tenke på engang! Få litt inspo fra andre kjoler, og sett sammen din egen unike. Som du selv skriver kan jo mammaen din hjelpe deg litt om du trenger det 🙂 Bestevenninnen min gifter seg nå i mai, og hun har planlagt i litt over et år. Null stress for deg også! 🙂

    21. Tone: Åh, så utrolig spennende. Kan tenke meg du gleder deg 🙂

      Ahh, herlig! Det er jo helt fantastisk! Hvem vil vel ikke bruker 18 300 ,- på noe annet gøy når man kan kjøpe drømmekjolen så billig? 😀

      Lykke til med siste inspurt, og alt godt til bryllupet 🙂

    22. Cathrine Narum: HAha, du er herlig! Det kan vel hende jeg kommer til å banne litt, men kjolen må jeg jo sy hos mamsen så ikke BT ser meg kjolen før den store dagen 😉 Betyr ikke det ulykke da? 😛

    23. Åå så gøy! Dette blir en superspennende kategori å følge! Jeg gleder meg spesielt til brudekjole og dekorasjoner! Du er så flink!:D

    24. Hei.
      Så koselig det blir å følge med på veien mot bryllupet! Selv om jeg drømmer om å gifte meg på en ambassade el no lignende uten noen andre enn brudgom, min mor og hans foreldre/forlover(kanskje endres det hvis jeg finner mr.right), så liker jeg å følge med på andres drømmer om litt større bryllup. Hvis du syr kjole selv håper jeg du lager et innlegg om prosessen rundt det;)

    25. OMG dette har jeg jo ikke fått med meg i det hele tatt! GRRATULERER! Dette blir så moro å følge!! og du, “sinnsyke planen” om å sy kjolen selv, er ikke sinnsykt i det hele tatt, du er jo helt rå!! Det tror jeg du klarer uten problemer, med eller uten litt hjelp 🙂 Og tenk så vakker a, din egen designet og sydde kjole?! *målløs*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg