Skal du sy i kveld?

Fornøyd spratt jeg opp av sengen 07:15, tok på meg et fargesprakende treningsett med blomster og følelsen av vår, dette var for å kompansere for det mindre oppkvikkende vårværet med helgrå himmel og regn i luften. 

Etter en time med Crossfit kunne jeg starte dagen, men tok av kaffepause hos svigermor for å i samme slengen skrive ut siste rest av årsoppgjøret til regnskapsføreren. 

Da jeg kom hjem kunne jeg endelig dra frem symaskinene igjen, siden jeg i stedet lette etter en måte jeg kunne lage digitale mønster sist jeg skulle sy, utsatte jeg syingen. 

Nå er et nytt mønster med en ny fremgangsmetode klar, men siden klokken allerede har passer 15, må jeg reise avgårde å hente snuppene i barnehagen. 

Jeg jobber videre med å få klar ny sy-tutorial senere, så i løpet av kvelden blir det et nytt syprosjekt å finne her inne. 

Håper dere liker genser/jakken 🙂 


– Følg med via Facebook –

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg