Når mamma synes det er like gøy..

.. å planlegge bryllup som meg. 

I går tok jentene og jeg turen til mamma. Det regnet hele dagen, så det var godt å reise litt bort for jentenes del. Alt er jo spennende når vi ikke er hjemme, og med det store fanget til BesteLars var de helt i hundre. Planen om å bare ta en liten tur endte opp med at vi ble til jentenes leggetid, og samtaletemaet, vel, det havner fort på bryllup om dagen! 😀 

Så etter å ha vært hos mamma i 7 timer kan jeg vel si at bryllupet er klappet og klart?! Neida, men jeg må si jeg er glad for at de er så engasjerte. Min store drøm om å sy min egen brudekjole blir en realitet, fordi jeg har en mamma som kan guide meg igjennom det. Jeg vet nemlig ikke om kjolen hadde blitt så bra hadde det ikke vært for at mamma har ti ganger så mye erfaring som meg. 

I dette øyeblikk skulle jeg ønsker jeg skulle gifte meg om en måned, og selv drømmene mine handler om turer på stoffbutikker og annet. Jeg håper vel det roer seg litt bare vi får fastsatt datoen, og lokalet. For selv om det føles ut som det er en evighet til bryllupet er allerede to av fire helger opptatt i den kirken vi ønsker. Så jeg klarer nok ikke å slappe av før vi har tid og sted klart!

 


 


I dag skinner heldigvis solen igjen, så nå skal vi ut og se om vi kan ordne klart til litt flere dyreraser på gården ^^, Vi kan jo ikke bo på gård uten dyr, kan vi vel? 

 

 

12 kommentarer
    1. Så gøy at hun var engasjert! Blir spennende å følge deg 🙂
      Hvilke dyr tenker dere? Jeg gjetter kaniner!

    2. Et år er absolutt minimum med tid du trenger. Tiden bare flyr av gårde, og plutselig står du der klar for å gå opp kirkegulvet og før du vet ordet av det er hele dagen over!!! Det går så ufattelig fort at du aner ikke…

    3. Skal dere ha flere dyr på gården? Gjetter høner 😉 skulle virkelig ønske jeg kunne hatt en din gård og mange fine dyr! Da ville jeg hatt høner, kaniner og geiter😍
      Gleder meg til å høre bryllupsdatoen deres altså, er så spent på deres vegne!

    4. Ååh, det er så gøy at dere skal gifte dere! Jeg skulle ønske det var litt tidligere, nettopp fordi jeg er midt i planlegging av bryllup selv. Jeg er redd for at innen du starter å dele mye spennende og nytttig, er jeg alt gift!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg