Speiltvillingene på Instagram

Min favoritt sosial plattform er Instagram, jeg elsker muligheten den gir til å følge blandingen av inspirasjon, kjendiser og gode venner. Jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg i det siste har begynt å følge flere “wedding”-profiler, og til tider kan jeg helt glemme tid og sted mens jeg blar side opp og side ned, mens øynene hviler på de nydeligste bilder. 

Jeg er blitt litt for dårlig på å legge ut nye bilder selv, men jeg trur det er fordi jeg ønsker kvalitet på de bildene som havner der. Jeg må ofte inn å slette et bilde som ikke passer sammen med de andre, eller rett og slett er av for dårlig kvalitet. 

Et mål er å bli flinkere til selv og dele, og ikke bare bla igjennom andres profiler 🙂 

 

Min store stolthet på Instagam er uten tvil emneknaggen jeg laget for en tid tilbake: #Skolissykrok.

I dag er det delt 791 bilder med denne taggen, noen av de står jeg for selv, men de resterende, de er jeg stolte av. For de resterende er dere der ute som har tatt i mot min inspirasjon innen søm, og som i tillegg har våget å ta utfordringen med å sy egne unike barneplagg. Dette er min portal til å se at det jeg brenner for; nemlig å dele mønster og oppskrifter på hjemmesydde klær, faktisk betyr noe. 
Jeg er stadig innom for å se det fine dere lager, mens jeg legger igjen et liten spor på bildene, og leser de mange hyggelige kommentarene under hvert bilde.

Tusen takk til alle dere 32 700 som følger meg på Instagram! Takk til alle dere som deler syprosjektene inspirert av meg. 


Om du ikke allerede følger meg, må du gjerne gjøre det:

Facebook / Instagram / Snapchat: Stinetuss

6 kommentarer
    1. Viss du vil ha mye fin inspirasjon på blomsterveien, så burde du ta en titt på blomsterstua.aalesund:) nye flott, også med tanke på bryllupsplanleggingen din❤️ Super inspirerende blogg Stine

    2. Takk for at du deler syoppskrifter og mønster. Via oppskrifter på bloggen din startet jeg å sy! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg