100 % perfek!

Denne dagens detaljer; 

Det var ingen grunn til å lete igjennom skapet etter et passene antrekk, det var så enkelt som å dra ut de nye sommerkjolene på øverste hylle. Duften av solkrem sveipet forbi sammen med barnelatter. Hår som var klissete av solkrem og fruktsaft festet seg rundt de solbrune ansiktene. Sand fra sandkassen festet til hver av kroppens deler og lukten av solvvarmet hud. 

Det er ikke så mye som skal til for at livet føles 100 % perfekt, oppskriften er: + 20 grader i skyggen, skyfri himmel og en is! 

– Amen – 


– Speiltvillingene på Facebook – 

9 kommentarer
    1. Som du sier, helt perfekt! Vi har også kost oss ute i dag, og jeg hentet Olivia i barnehagen med sykkel. Det var stas 🙂
      Håper på en like fin dag hele uka 😀 Jeg må smile av vannmelondråpa på halsen til Otilie ;D
      Tror du mange av deres nærmeste venner og familie hadde blitt “lurt” dersom du hadde tatt på Otilie lilla og Olivia rosa? Og at jentene selvsagt ikke hadde sagt noe som kunne avslørt det.

    2. Cathrine Narum: Åh, så deilig, vi har litt for lang vei for å sykle enda, men det er jo veldig kos på dager som dette. Ingen hastverk, bare nyting av livet.

      De hadde blitt lurt trill rundt ja 😛 Haha, da jentene sto nakene i dusjen med håret dratt bakover på badeland i helgen sa søsteren min, så har jeg ikke sjans i havet på å vite hvem som er hvem. Haha, selv jeg sliter da om jeg ikke ser ansiktet.

    3. Deilig med sol og sommer.
      Er kjolene hjemmesydd?
      Evt, hvor er stoffet fra?
      De var kjempe fine😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg