17. Mai oppgaver

Antrekkskoden for jobb er byttet ut til bikini, og kontoret er flyttet noen meter til utsiden av huset! Det er ikke alt som er like kult med å være selvstendig næringsdrivende, men på dager som dette (I MAI!) er det sannelig ikke feil. 

I fjor påtok jeg meg oppgaven om å sy en barnehagefane, og sa til meg selv; godt jeg aldri skal gjøre dette en gang til! 
Nå, ett år senere, sitter jeg jammen å lager fane igjen, bare at denne gangen maler jeg den i tillegg.

En ny barnehage, som også er den barnehagen jentene begynte i, i fjor høst, hadde enda ikke skaffet seg en fane. Da jeg ble spurt om å lage den, klarte jeg ikke å si nei. Så nå jobber jeg på spreng for å få fanen ferdig i løpet av uken! 

Litt gøy er det jo! Haha. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

6 kommentarer
    1. Synes de hageputene var veldig fine. Er dette noe man får kjøpt utenom hagemøblene, eller hører alt sammen? 🙂

    2. Fantastisk fin fane (så nettopp det ferdige resultatet) Ser for meg at det fort kan bli flere oppdrag på deg 🙂 Syns også dere hadde så fin sofa, lurer på hvor den er kjøpt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg