Husvask før 7 om morgen!

Det er ikke hver dag jeg skryte på meg å ha en ryddig og rent hus før klokken halv 8 om morgen! Men i dag klinket jeg til! Siden det ikke er levelige temperaturer innendørs fra klokken 8 om morgen til klokken 22 om kvelden, fant jeg ut at jeg måtte gjøre en vri på døgnrytmen i går kveld. Jeg stilte klokken til å ringe 06:00, men bråvåknet kl 05:30 fordi jeg drømte jeg hadde forsovet meg. Forsovet meg til husvaska? Haha..

Jeg snek meg ut i mellom ett sovende barn og en sovende mann i senga, og etter en kopp kaffe var jeg i full sving. Ikke at jeg vasket huset for gøy, det var en absolutt nødvendighet, der valget var å gjøre det før ungene våknet, eller i et drivhus senere på dagen. To kaninener som hopper fritt, og en hund med løpetid! Det sier vel sitt. I tillegg til fire mennesker som slipper det de har i hendene, og later som ingenting! 

Men gud å effektiv jeg er før resten av huset våkner til liv! 
Nå skal jeg ta helg med god samvittighet, og nyte solen mens jeg jobber litt på gaarden! 


God helg! 

– Speiltvillingene på Facebook – 

10 kommentarer

Siste innlegg