Into the woods

For en helg! 
På lørdag formiddag leverte vi barna hos besteforeldre, og reiste ut til møteplassen med de andre vennene før vi med tunge sekker gikk innover i skogen til verken dekning eller internettsignaler var å finne. Vi brukte så mye som tre timer på de 4 km det var å gå, så dere kan bare tenke dere hvor gøy den gåturen var. Bursdagsbarn og arragør for denne helgen var fineste Lena, og hun overlater ingenting til tilfeldighetene. 

Det var konkurranser og oppgaver å gjøre langs stien vi gikk for å komme til seteren, og vel fremme ble vi møtt med deilig hjemmelaget lapskaus. 
Ut over kvelden ble humøret om mulig enda bedre, og latterkulene satt løst under leker og quiz blant gode gamle og nye venner. 


– Fineste bursdagsbarnet – 

– For en helg!!! 

 

2 kommentarer
    1. Hei, Stine! Jeg har tenkt så lenge på å skrive en lengre kommentar til deg, og nå fikk jeg endelig rotet meg til å gjøre det. Jeg er ca like gammel som deg, men på et annet sted i livet. Like vel kjenner jeg meg igjen i deg når det gjelder en del ting. Jeg elsker å snekre og lage ting, og synes det er så utrolig gøy at det finnes en blogg med ei handy jente! Jeg bor i ny og er sååå misunnelig på gården deres, om ikke vi får oss en gård, så gleder jeg meg ihvertfall veldig til å få en enebolig på landet. Du gir meg så mye inspirasjon med alle prosjektene du viser frem på bloggen.
      Og barna deres- herlighet for noen skjønne jenter. Du ser ut som en helt fantastisk mamma og jeg blir helt matt over alle de flotte klærne du syr og hvor reflektert du skriver om ulike temaer rundt barna. Digger at du lar barna få løpe ute, leke med dyrene, søle og leke. Tenk å gi barna sine en så flott oppvekst…
      Masse lykke til videre med alle prosjekter- gleder meg til å lese mer her på bloggen 😀

    2. Anita: Så utrolig koselig tilbakemelding å få <3 Det er herlig med noe eget som en har plass til å utfolde seg i, ingen tvil om det 😀

      Tusen takk, det stopper ikke med prosjekter i hvert fall når man bor på gård 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg