Oppfriskning av uteplassen

Nok en kveld ble det en stor krangel ut av: ” Mamma, jeg er sulten, jeg vil ha banan!” I det jenta traff madrassen i senga, etter en stor posjon middag og en skål jordbær til dessert. Akk og men, så frustrende, men desto godt var det da og gå utendørs for å friske opp litt på den elskede uteplassen vår. 

Jeg var nødt til å ta en tur på apoteket i dag, og da kunne jeg ikke dy meg da jeg så det var salg på nabobutikken pincess. Så hjem fikk jeg med meg noen nye puter til “avdelingen”. Jeg hadde ingen planer om å gå for grått, og hadde store planer om blått – en farge jeg sjeldent velger. Meeeen, så ble det grått da. “50 shades of grey” – er jo ikke feil det heller 😉  

– Vår favorittkrok – 

– Med en utsikt som gir fred til sjelen – 

Nå er det klart for et lite journalist- og fotografbesøk i morgen formiddag. 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

12 kommentarer

Siste innlegg