Scrapping eller skravling?

 

I går kveld var samboeren til min gode venninne Charlotte på pokerkveld, og her hjemme var det fotball på TV. Så da var det bedre at vi fruene tok en scrapbook-kveld sammen. Og selv om vi satt fra 20 til 01, ble det ikke den mest produktive kvelden vår, men snakkeapperatet fikk i hvertfall brukt seg. Charlotte jobbet med scrapbook- album av datteren Sophia, som dere kanskje husker jeg var dagmamma for. Jeg fikk laget en proto på bryllupsinvitasjoner. 

Siden sist bryllupsoppdateringer: Så har vi faktisk flyttet datoen for den store dagen, og lokaler er booket. Det var lokalet som gjorde at vi måtte flytte datoen for vielsen, men det er bare snakk om en uke 🙂 Jeg gleder meg til å ta dere med videre i bryllupsplanleggingen! 

Litt rot, men aller mest kos! 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

2 kommentarer
    1. Så koselig med venninnekveld😊 Men jeg har lurt litt på når du har tenkt til å fortelle litt om denne vinylkutteren din? Jeg også har kjøpt med en slik en nå, så kom gjerne med ett innlegg om tips osv om bruk og motiver osv😄 Ha en fin søndagskveld.

    2. Hanneogtosmå: Jeg søkte opp filmer fra Youtube! Helt genialt, jeg brukte litt tid på å se de ulike filmene, men nå synes jeg programmet er veldig enkelt å bruke, så det er mitt beste tips.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg