På ett år..

Blant mine favorittbilder, er bilde fra i fjor sommer der jeg tok bilde av Bjørn Tore som gikk hånd i hånd med jentene våre definitivt ett av dem. Jeg tok bilde av de tre fine da vi var på vei inn til Buggegården; en åpen gård like ved oss. I dag var vi på plass på Buggegården igjen for dyrekos og teater sammen med en til familie på fire. Da begge jentene sprang bort og tok hånda til pappaen sin, kom jeg til å tenke på bilde jeg tok for ganske nøyaktig ett år siden, på samme gården. Jeg ble nødt til å ta et oppdatert bilde, og jeg måtte sjekke om det forrige bilde virkelig ble tatt for bare ett år siden. 

Når og hvordan klarte de to små på bildet til venstre å bli så store som på bilde til høyre?! 

Mye har skjedd på ett år, men dyregleden har ikke endret seg, og gleden med å være på åpen gård var like spennende i dag som for ett år siden. 


Dere kan tro jentene til denne kjekkasen var fornøyde med en dag full av kvalitetstid, etter at han har jobbet over 80 timer denne uka.! Gjett om vi ser frem til at ferien hans starter om 3 dager 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Buggegården er et utrolig flott sted, og var der selv for en måned siden med barnehagen jeg jobber i 🙂 Både barna og vi voksne koste oss maks på denne turen.

    2. For noen flotte jenter, og kjekk mann du har Stine:-)
      Har du dratt mannen med deg til crossfit?;-) han ser jo enda bedre trent ut på bildet til høyre!
      Ha ei strålende flott uke, og kos dere med ferie hele familien 🙂

    3. Hei, hvordan jobb har BT? Bare lurer på hva slags jobb som krever så mye tid og energi.😰 har selv en pappa som også jobber mye

    4. MalinS: Tusen takk <3
      Haha, nei, jeg har ikke fått han med ditt, men han har trent på treningssenter og har blitt bedre trent det siste året han også 🙂

      Tusen takk! God ferie til deg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg