Når barna tar bildene!

I går måtte BT ta en kjøretur etter noen rørdeler til kloakksystemet på hytta. Her hadde det nemlig grodd så mye røtter i rørene at det hele ble potte tett, så da er det jo fint for onkel Åge å ha en nevø som ikke er redd for å ta tak i en spade for så å rive opp rør som i hvert fall ikke jeg har vedig lyst til å røre! 

I stedet for å sitte på hytta og vente, tok jentene og jeg turen til stranden i det fantastiske sommerværet (som var i går, for i dag er det mer høstvær). Etter at jeg hadde tatt noen bilder spurte jentene om de kunne prøve – og hvorfor ikke?! 

Bildene blir jo veldig festlige, og ganske så imponert ble jeg også. De traff i hvert fall på noen av bildene. 


– litt til siden, så treffer du oss. 


– litt til.


– kanskje ta kameraet litt oppover også. 


– Se der ja!! Du traff, da får det bare være at søster har en litt morsom grimase. 


– Vel, ja. Prøv en gang til.  


– Juhu! Nå treffer du oss! 


– Haha, jeg synes du er flink jeg, men nå tenker jeg at du har tatt nok bilder av oss, la oss se på de i stedet. Så kan dere gå ut å leke i vannet etterpå. 

Om alle dager var som gårsdagen! – men det er de ikke. I dag blir det innekos til solen kanskje titter frem litt senere i dag. 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

4 kommentarer
    1. Nååw, så herlige bilder 😀 <3
      Du har noen nydelige jenter Stine <3 Kos dere kjempe mye<3 Så dumt at røtter har tettet igjen røret 🙂
      Ha en fin dag videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg