Bryllupsplanlegging og pianomusikk

Med fire barn i hus er det ikke enkelt å få til all verden, men jeg passer på å benytte meg av de få minuttene med stillhet i mellom slagene. Etter en deilig lunsj hvor fire mager var fullstappet med ny energi var det bare å finne fram litt beroligende pianomusikk og brudearkene da barna trampet opp trappen for å leke på jentenes rom. 

Jeg kjenner jeg allerede begynner å få panikk over hvor mye som skal planlegges og gjøres. Vi har allerede vært forlovet i snart ett halv år, og bryllupet som skulle være så langt fram i tid er 6 måneder nærmere, og bare 10 måneder unna! HJELPES. 

Men hvor mye kan jeg egentlig gjøre så lenge før det store dagen? 

Jeg jobber med å lage invitasjoner jeg blir 100 % fornøyd med, men det er ikke så enkelt heller. For det skal jo være perfekt, skal det ikke? Så jeg regner med at det blir enda noen prøver før jeg faller til ro med utseende, og kan sende de ut til de mange fine mennesker som blir invitert til vårt bryllup. 

Jeg kjenner det skal bli godt å få jentene i barnehagen igjen, slik at jeg endelig kan sette igang hverdagen uten avbrytelser og tanker på andre ting enn det jeg jobber med. 

Nå er det straks helg, så jeg ønsker dere en fantastisk en! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer

Siste innlegg