Insta Speiltvillingene

Instagram er nok min favorittplattform, hvor jeg lett hviler øynene om jeg har 5 minutter til rådighet. Og selv om Instagram er en usann utgave av en perfekt verden, så må jeg persolig si det er ganske deilig å bare kunne falle inn i en verden med masse inspirasjon og hyggelige øyeblikk. 

Selv liker jeg at profilen min inneholder hverdagsøyeblikkene, og at bildene forteller, i kortversjon, historien om mitt liv. Jeg har ikke klart å slette bilder fra da jeg først fikk IG for over tre år siden, for det finnes ingen bedre sted å mimre tilbake på de beste øyeblikkene de siste tre årene <3

På Instagram er de beste bildene samlet i en herlig blanding.  

Følger du oss ikke, så heter vi så klart: Speiltvillingene

MY LAST INSTAMOMENTS




Hva liker du best å se på når du tar en hverdagspause på Instagram? 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. Sitter alt for mye på instagram. Er så mange fine bilder og jeg blir rett og slett helt oppslukt! Det går stort sett i interiør, brudekjoler og digg mat. Ja og noen pene mannebein ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg