Syskole

 

 





– Speiltvillingene på Facebook – 

15 kommentarer
    1. Når du trener crossfit, hvor mange øvelser kjører du på en vanlig økt? Driver med styrketrening, men syns crossfit virker veldig gøy og jeg ser jo du har fått utrolig gode resultater i løpet av et år. Lurer veldig på hvilke øvelser som er typiske, og hvordan det er i forhold til oss med litt helseutfordringer? Og har du bevisst økt inntaket av proteiner for å få de resultatene du har, eller har du spist normalt sunt? Hvis du vil lage et innlegg med alt detta så hadde jeg blitt suuuperglad, men jeg tar veldig gjerne imot svar som kommentar og 😉

    2. Jeg må bare si jeg eeelsker julekalender med DIY! Skjønner det er mye jobb da.. Men jeg stemmer for den:P

    3. Kathrine: Det er litt vanskelig å forklare en økt egentlig, men en typisk økt ser slik ut: økta er delt inn i tre deler, jeg kaller de A, B og C.
      A: er en ren syrkeøvelse, hvor kun en øvelse blir praktisert og trent teknikk og styrke i. Det kan være alt i fra markløft til pull up.
      B og C – er ofte to økter på ca 10 minutter hver, hvor den ene er mer kondisjonsrettet og den andre mer styrkerettet. I disse to øktene er det ofte mange ulike øvelser som settes sammen til en effektiv og slitsom økt 🙂
      CrossFit passer til alle 🙂 For det er enkelt å tilpasse vekt og øvelser.
      Jeg spiser normalt sunt, tar ingen tilskudd for å bygge muskler, og spiser meg stapp mett på godteri i helgene. 🙂

    4. Jeg stemmer for DIY innlegg med en gang. Så har vi noe vi allerede nå kanskje kan tenke på som julegaver 🙂 Koselig med julekalender, men like før jul er det så mye annet som også skal gjøres.

    5. Ja takk, begge deler !!?😁😁
      Veldig inspirerende og gøy med julekalender, men det er jo fryktelig lenge til 😉😉
      -Linda 🙂

    6. Syns ikke det er lenge siden jul jeg… 🙈 Jeg vil gjerne ha julekalender, det er fint å få tips når det kommer til julegaver (hilsen hu som shopper julegaver siste uka før jul…) 😊

    7. Jeg digger diy julekalender og stemmer for det. Men hvis du skal lage det, kunne du lagt ut et innlegg i november en gang over ulike ting man trenger for å kunne gjennomføre kalenderen din? Bor så langt unna hobbybutikker at jeg får ikke gjennomført det pga. Har ikke stoff, utstyr osv. 😊

    8. Jeg stemmer for en kanonbra DIY-julekalender! Ettersom jeg er den som lager julekalender til min samboer, og ikke andre veien, er det DIY-julekalenderen på bloggen din jeg har hatt som min julekalender de siste to årene, og jeg ELSKER DEN! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg