15 minutter egentid

God morgen! 

I dag våknet jeg altså til lukten av nytraktet kaffe, og ikke av barn eller vekkeklokke!? Hva er det som skjer? Alle mine bønner har blitt hørt. 
Jeg listet meg så stille som det er mulig å liste seg i et gammelt hus som knirker her og der, for neimen om jeg skulle vekke de to skjønnhetene. Da jeg var kommet forbi det kritiske vekkestedet til jentenes barnerom fortsatte jeg vidre ned trappen i full gallopp. Jeg sprang til kjøkkenet hvor min samboer hadde etterlatt nytraktet kaffe bare til meg. Jeg sjenket meg en full kopp, tok to sjokoladebiter fra skapet og skyndte meg til stuen der jeg satte meg ned å jublet et lite: “YEES! Jeg rakk det!” 

Jeg fikk 15 minutter egentid før barna våknet, så klart måtte det feires med sjokolade! 

Håper du får en fantastisk dag <3


– Speiltvillingene på Facebook – 

5 kommentarer

Siste innlegg