DIY med tape – til treningen

I dag gjør jeg noe nytt, jeg har nemlig laget et DIY-prosjekt til trening. 

Jeg ser på Snapchat at veldig mange tar screenshot av treningsprogrammene om jeg deler det, og jeg får mange inspirerende og motiverende treningsbilder av dere – noe jeg synes er dritkult! Derfor tenkte jeg å dele et lite tips til dere andre treningsentusiaster der ute. 

For når det kommer til treningsracket, så har jeg flere enn én gang revet av meg store blemmer inni henda, for ikke å glemme at trælene i håndflaten ikke er spesielt pene om man henger mye ett hendene. På CrossFit’en jeg trener på, så har “the natural grip” blitt veldig populære. “The natural grip” er en myk “plate” som beskytter hendene mot blemmer og som samtidig gir et godt grep. Jeg kjøpte mine for en liten tid tilbake, og jeg bruker de alltid når jeg gjør øvelser i racket, som pull up og toe to bar. 

Men da jeg fikk de ble jeg litt overrasket over at de var laget av sportstape, og at de er så enkle å lage! Jeg kommer nok ikke til å storhandle gripe-plater, men i stedet sportstape til en mye billigere penge. 😉

Så hvis såre håndflater er noe du kjenner deg igjen i etter trening, så MÅ du faktisk bare teste dette:

Fest gripe-platene rundt håndleddene med sportstape, og du er klar til henge etter hendene! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg